Επιστροφή στην κανονικότητα ( ; )

Σιγά-σιγά, και ελπίζω με σταθερά βήματα, επιστρέφουμε στην προ καραντίνας καθημερινότητά μας. Ωστόσο καλό θα θα ήταν κάποιους βασικούς κανόνες να τους εντάξουμε στην αναβαθμισμένη καθημερινότητα μας. Ξέρω ότι σε κάποιους φαίνονται υπερβολικά, επίσης καταλαβαίνω πως οι πιο νεαρές ηλικίες δεν είναι τόσο εύκολο να μολυνθούν γιατί το ανοσοποιητικό τους σύστημα ειναι σε πολύ καλή κατάσταση… Ωστόσο σε καθε σπίτι υπάρχει ένα άτομο (τουλάχιστον) που θεωρείται ευπαθής ομάδα. Καλό θα ήταν εάν δεν θέλουμε να κλειδαμπαρωθούμε τον ερχόμενο χειμώνα πάλι μέσα, να κλείσουν επιχειρήσεις και να χάσουν πολλοί συνάνθρωποί μας τις δουλειές τους, να είμαστε έστω και στο ελάχιστο προσεκτικοί.

Τη εβδομάδα που μας πέρασε έπρεπε να μετακινηθω με ΜΜΜ, πήγα με τη μασκούλα μου, κυρία, σα νίντζα ήμουν αλλά δεν το λέμε πάρα έξω. Με “ενόχλησε” που είδα πολλούς χωρίς μάσκα. Όντας και εγώ άτομο σε ευπαθή ομάδα, ένιωσα μια μικρή απογοήτευση. Ούτε σε εμένα αρέσει να κυκλοφορώ με τη μάσκα, λες και είμαι ο Scorpion από το Mortal Kombat, αλλά δυστυχώς για το δικό μου καλό, αλλά και τον υπολοίπων, πρέπει να κάνουμε κάποια βήματα πίσω. Και είμαι σίγουρη ότι οι περισσότεροι δεν φοράν στη μάσκα επειδή δεν νιώθουν ωραία… και δεν εννοώ άνετα, εννοώ τρέντι! Δεν πας κούκλα μου να ρίξεις γκόμενο! Ας ζήσουμε πρώτα και μετά θα το χτυπήσεις και το γκομενάκι.

Επίσης τα καταστήματα εστίασης εννοείται ότι πρέπει να ακολουθούν κάποιους κανόνες… εννοείται! Στα περισσότερα μαγαζιά που έχω επισκεφτεί για να πάρω καφέ ή κάτι να φάω, όχι μόνο δεν τηρούν τις αποστάσεις, αλλά έχουν κολλήσει πιο πολύ τα τραπεζάκια κα τις καρέκλες μεταξύ τους.

Σε γενικές γραμμές όλων μας οι ζωές επηρεάστηκαν. Κάναμε μια πολύ καλή ομαδική προσπάθεια και μείναμε σπίτια μας προστατεύοντας ο ένας τον άλλο. Τώρα που είμαστε “ελεύθεροι” πρέπει να είμαστε προσεκτικοί. Όχι μόνο για τους άλλους, αλλά και για εμάς. Γιατί ο ιός δεν έχει εξαφανιστεί. Κανένας δεν θέλει να περάσει πάλι μήνες κλεισμένος στο σπίτι του. Ανοίγουν τα σύνορα από και προς το εξωτερικό, ας είμαστε λοιπόν για ακόμα μια φορά το καλό παράδειγμα της Ευρώπης. Η χώρα που πάρα τα προβλήματα της μπόρεσε και κράτησε αποστάσεις από τον Covid19.

Until next time, refrigerated air kisses

@maggie.sweetie

Leave a comment